راه حل فلیک برای بازگرداندن آلمان به اوج قدرت

راه حل فلیک برای بازگرداندن آلمان به اوج قدرت

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان مطمئن است که می تواند تیمش را دوباره به سطح اول فوتبال دنیا بازگرداند.

به گزارش فوتبالی، مانشافت در چهار بازی گذشته خود متحمل 3 شکست و یک تساوی شده و این موضوع هواداران این تیم را بسیار نگرران کرده است. آن ها پس از قهرمانی در جام جهانی 2014 و حضور در جمع 4 تیم برتر یورو 2016، دیگر روز خوش ندیدند و در دو جام جهانی متوالی، از مرحله گروهی نتوانستند صعود کنند. آلمان ها امیدوار بودند که فلیک بتواند دوباره این تیم را به اوج بازگرداند، اما فلیک نیز در جام جهانی 2022 نتوانست از گروهش صعود کند. 

به نقل از سایت گل، ژرمن ها یکی از میزبانان یورو 2024 هستند و فلیک به خبرنگاران گفت: "ما یک نقشه خیلی خوب داریم و می توانم به شما قول بدهم که خیلی آماده هستیم. در چند هفته گذشته من سفرهای زیادی کردم و بازی های فراوانی دیدم. با بازیکنان متعددی ملاقات کردم تا درباره آینده حرف بزنیم و به آن ها بگویم که انتظارات من چیست و آن ها چه نقشی در تیم من ایفا خواهند کرد. این صحبت ها به من اعتماد به نفس دادند و حالا مطمئنم که آلمان به زودی همه چیز را تغییر خواهد داد و فاز جدیدی آغاز خواهد شد."

4416