دفاع والدانو از عربستان: اروپایی‌ها 20 سال پیش همین کار را با بقیه قاره‌ها کردند

دفاع والدانو از عربستان: اروپایی‌ها 20 سال پیش همین کار را با بقیه قاره‌ها کردند

پایگاه خبری فوتبالی - خورخه والدانو ستاره سابق فوتبال آرژانتین یکی از شخصیت های صاحب ایده در فوتبال دنیا به شمار می رود که معمولا نظرات خاص او مورد توجه قرار می گیرد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که انتقال ستارگان فوتبال اروپا با عربستان با انتقادهایی مواجه شده، والدانو نظر متفاوتی دارد و می گوید:" اروپا باید به یاد بیاورد که خود آنها 20 سال پیش همین کاری را آغاز کردند که عربستان حالا انجام می دهد. آنها استعدادها را از همه قاره های مهم خالی کردند. باید  بدانند که حالا رقیبی پیدا کرده اند که دو حق قانونی دارد: یکی پول خرید و دیگری عشق به فوتبال.  عربستان با قطر فرق دارد. آنها کشوری عاشق فوتبال هستند هر چند که سبقه یا گذشته خاصی در این زمینه ندارند."

وی در مورد این که آیا بازیکنان فقط به خاطر پول به عربستان می روند، بیان کرد:" انتقال هایی که انجام شده این ایده را داغ ر می کند. چرا که شاید بتوان درک کرد که کریستیانو و بنزما بخواهند برای پول به عربستان بروند و جیبشان را پول کنند اما گابری ویگا نیز به ان جا رفته است، جواهری که به تازگی اسمش را مطرح کرده است. در حقیقت عملا می توان گفت که او پول را با شکوه و افتخار عوض کرده است. کروس گفت که این انتقال شرم آور است و شاید از نظر فوتبالی حرف درستی زد اما باید خود را به جای بچه ای بگذاریم که با چنین پیشنهادی مواجه شده است. من نمی خواهم که بدون آگاهی کامل از اتفاقات، نظری بدهم."

4125