مخالفت فن دایک با اظهارات جنجالی فن خال درباره قهرمانی ناعادلانه مسی در جام جهانی

مخالفت فن دایک با اظهارات جنجالی فن خال درباره قهرمانی ناعادلانه مسی در جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - ویرجیل فن دایک کاپیتان تیم ملی هلند و باشگاه لیورپول با اظهارات لوئیس فن خال سرمربی سابق لاله های نارنجی مبنی بر ناعادلانه قهرمان شدن لیونل مسی در جام جهانی موافق نیست. 

به گزارش فوتبالی، لوئیس فن خال سرمربی باتجربه هلندی پس از جام جهانی 2022 و حذف به دست آرژانتین از دنیای مربیگری خداحافظی کرد و صبح امروز در مصاحبه ای با NOS اعلام کرد که مقامات بلندمرتبه فیفا از قبل می خواستند آرژانتین را قهرمان جام جهانی 2022 کنند و همه چیز برنامه ریزی شده بود. اما حالا فن دایک نظر متفاوتی دارد و راجع به این موضوع گفت: "بله حرف های فن خال را امروز صبح شنیدم. این حرف ها نظر شخصی اوست و هرکسی اجازه دارد نظرش را بگوید، اما من چنین فکری راجع به قهرمانی مسی و آرژانتین نمی کنم. به نظرم آن ها عادلانه قهرمان شدند."

بعد از شکست ناباورانه در اولین بازی مقابل عربستان سعودی، آلبی سلسته توانست برای اولین بار از سال 1986 قهرمان جام جهانی شود. آن ها در مسیر رسیدن به فینال، از سد هلند در یک چهارم نهایی گذشتند. در حالی که آرژانتین با نتیجه 2-0 جلو بود، اما هلند کامبک زد تا بازی را به وقت های اضافی بکشاند و در ضربات پنالتی، مسی و یارانش توانستند به برتری برسند و راهی نیمه نهایی شوند.

4416