شماره خرید جدید منچستریونایتد مشخص شد

شماره خرید جدید منچستریونایتد مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - سوفیان آمرابات ستاره مراکشی منچستریونایتد قرار است در این باشگاه شماره چهار را که زمانی بر تن فیل جونز بود، بپوشد.

به گزارش فوتبالی، آمرابات مراکشی، آخرین بازیکنی بود که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به منچستریونایتد پیوست. شیاطین سرخ توانست او را با قراردادی قرضی به ارزش 10 میلیون یورو به خدمت بگیرند و در پایان فصل می توانند با پرداخت 25 میلیون یورو، قرارداد او را دائمی کنند. آمرابات به خاطر عملکردش در تیم ملی مراکش در جام جهانی 2022، مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفت و در در پایان، اریک تن هاگ او را راضی به آمدن به الدترافورد کرد. 

به نقل از سایت گل، حالا آمرابات قرار است در منچستریونایتد شماره 4 را به تن کند. فیل جونز آخرین بازیکنی بود که این شماره را در اختیار داشت که در همین تابستان از جمع شیاطین سرخ جدا شد. خوان سباستین ورون، گابریل هاینزه و استیو بروس دیگر بازیکنان بزرگ در تاریخ منچستریونایتد هستند که این شماره را به تن کرده اند. 

بازی بعدی اریک تن هاگ و شاگردانش در لیگ برتر انگلیس، پس از پایان بازی های ملی در روز شانزده سپتامبر در مقابل برایتون می باشد و باید دید که آیا تن هاگ از او در خط هافبک تیمش استفاده می کند یا خیر.

4416