گاف فدراسیون اسپانیا: به جای کاپیتان رئال مادرید از خواهر ایکاردی تقدیر شد!

گاف فدراسیون اسپانیا: به جای کاپیتان رئال مادرید از خواهر ایکاردی تقدیر شد!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم زنان اسپانیا در سیدنی توانست به قهرمانی جام جهانی دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، خوشحالی غیرمتعارف لوئیز روبیالس رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا باعث شد تا موفقیت تاریخی زنان اسپانیا تحت الشعاع قرار بگیرد و در نهایت روبیالس از سمتش تعلیق شد و در آستانه برکناری قرار گرفت.

حالا تیم زنان اسپانیا با یک جنجال جدید مواجه شده است. در پی قهرمانی، دولت اسپانیا تصمیم گرفت که مدال طلای لیاقت ورزشی را از جانب پادشاهی اسپانیا به بازیکنان این تیم اهدا کند و بدین ترتیب هر 23 بازیکن تیم زنان اسپانیا و کادر فنی مورد تقدیر قرار گرفتند. 

روز سه شنبه بولتن رسمی دولت منتشر شد و نامه رسمی تقدیر برای ستارگان تیم زنان اسپانیا مورد انتشار قرار گرفت اما این لیست با یک جنجال بزرگ همراه شده است. در حقیقت ایوانا آندرس کاپیتان تیم زنان رئال مادرید و اسپانیا در این لیست حضور ندارد و خبری از اهدای نشان سلطنتی به او نیست چرا که به جای او از اسم ایوانا ایکاردی خواهر مهاجم گالاتاسرای و اینفلوئنسر آرژانتینی استفاده شده است!

البته این تنها گاف لیست نیست چرا که اسم آیتانا بونماتی ستاره تیم زنان بارسلونا و برنده عنوان بهترین بازیکن سال اروپا نیز با غلط املایی در این لیست مورد اشاره قرار گرفته است.

4125