ادعای جنجالی فن‌خال؛ جام جهانی از قبل برای مسی آماده شده بود؟

ادعای جنجالی فن‌خال؛ جام جهانی از قبل برای مسی آماده شده بود؟

پایگاه خبری فوتبالی -لوئیز فن خال سرمربی سابق تیم ملی هلند در ادعایی جنجالی مدعی شد که جام جهانی 2022 از پیش طوری آماده شده بود که لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین به قهرمانی برسند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آرژانتین در قطر به قهرمانی جام جهانی رسید. این تیم با وجود شکست مقابل عربستان در شروع مسابقات در نهایت با غلبه بر حریفان دشوار خود توانست به قهرمانی برسد. لوئیز فن خال با تیم ملی هلند در یک چهارم نهایی مسابقات به مصاف آرژآنتین رفت که آلبی سیلسته در ضربات پنالتی پیروز شد. قضاوت آن بازی به شدت جنجالی بود چرا که داور بازی شانزده کارت زرد و یک کارت قرمز نشان داد. حالا فن خال از آن بازی یاد کرده است:" دوست ندارم که زیاد در این باره صحبت کنم. وقتی که نحوه گلهای آرژآنتین و نحوه گلهای ما را می بینید، می فهمید که چگونه بازیکنان آرژانتین با خشونت رفتار کردند و با هیچ تنبیهی مواجه نمی شدند. به همین خاطر فکر می کنم که بازی از پیش تعیین شده بود. منظورم از این صحبت ها مشخص است. آیا برخی می خواستند که مسی قهرمان جهان شود؟ فکر می کنم که همین طور باشد."

مسی با قهرمانی جام جهانی کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کرد. این بازیکن حالا تصمیم گرفته است که برای سالهای پایانی فوتبالش راهی لیگ آمریکا شود و البته احتمال حضور در جام جهانی 2026 را رد نکرده است.

4125