پست اینستاگرامی رونالدو پس از بازگشت به پرتغال

پست اینستاگرامی رونالدو پس از بازگشت به پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - اردوی تیم ملی پرتغال شروع شده است و در این فیفادی قرار است تیم ملی پرتغال در دو بازی که در رقابت های مقدماتی یورو 2024 به مصاف تیم های اسلواکی و لوکزامبورگ برود و باید دید که کریستیانو رونالدو در این بازی ها چه عملکردی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی ، پرتغال که در رقابت های یورو 2016 به قهرمانی رسید، در رقابت های یورو 2020 دستاوردی نداشت و در اولین مرحله حذفی از دور رقابت ها کنار رفت. اکنون پرتغالی ها به دنبال این هستند که در رقابت های یورو 2024 با حضور سرمربی اسپانیایی خود یعنی روبرتو مارتینز دوباره به قهرمانی برسند. ممکن است یورو 2024 آخرین تورنمنت ملی رونالدو باشد. این اتفاق در صورتی رخ می دهد که ستاره پرتغالی دیگر در جام جهانی 2026 حضور نداشته باشد.

کریستیانو رونالدو که در حال حاضر در النصر عربستان توپ می زند، برای حضور در بازی های پرتغال، راهی کشورش شده است تا در اردوی تیم ملی پرتغال حضور پیدا کند. رونالدو با انتشار یک پست اینستاگرامی در این باره نوشته است:" خوب است که به خانه برگشتیم! با انگیزه و تمرکز برای دو مسابقه بعدی در مقدماتی یورو 2024 آماده می شویم."

رونالدو در حال حاضر با زدن 123 گل ملی، آقای گل تاریخ فوتبال ملی است و باید دید که در این فیفادی تعداد گل های خود را افزایش می دهد یا خیر.

1471