عنایتی: فردا بازی سختی با تیم هنگ کنگ داریم/ بازیکنان آماده هستند تا اتفاق مهمی رقم بزنند

عنایتی: فردا بازی سختی با تیم هنگ کنگ داریم/ بازیکنان آماده هستند تا اتفاق مهمی رقم بزنند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: برای هر مسابقه برنامه داریم البته بزرگترین مشکل ما این است که نتوانستیم هنگ کنگ را آنالیز کنیم و تلاشمان این است که غافلگیر نشویم.

به گزارش فوتبالی، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار با هنگ گنگ در مسابقات مقدماتی المپیک اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که با تیم ملی ایران در اینجا حضور داریم. ما فردا بازی سختی با تیم هنگ کنگ داریم و تمام تلاش ما این است که تورنمنت را با قدرت شروع کنیم و اهداف تاکتیکی را با قدرت پیاده کنیم.

وی افزود: شرایط سختی داریم ولی بازیکنان ما آماده هستند تا اتفاق مهمی را رقم بزنیم. اجازه بدهید بازی فردا تمام شود تا سپس در مورد بازی ها فکر کنیم. برای هر مسابقه برنامه داریم البته بزرگترین مشکل ما این است که نتوانستیم هنگ کنگ را آنالیز کنیم و تلاشمان این است که غافلگیر نشویم.

سرمربی تیم فوتبال امید در خصوص تیم فوتبال ازبکستان گفت: ازبکستان پیشرفت خوبی داشته به خصوص در تیم های پایه خوب اقداماتی در این کشور انجام شده است. آنها در چند سال اخیر شرایط فوق العاده ای داشتند، می‌دانیم که آنها تیم سختکوشی هستند. اجازه بدهید در مورد ازبکستان بعدا صحبت کنیم چون اول بازی به فکر دیدار با هنگ کنگ باشیم. من امیدوارم هر دو تیم ایران و ازبکستان از این مرحله عبور کنند.

1999