رسمی؛ خرید جدید عربستانی‌ها از مادرید آمد

رسمی؛ خرید جدید عربستانی‌ها از مادرید آمد

پایگاه خبری فوتبالی - یانیک کاراسکو مهاجم بلژیکی در الشباب عربستان بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن بلژیکی که دوشنبه 30 ساله شد، در فاصله یک سال به اتمام قراردادش با اتلتیکو تصمیم گرفت راهی فوتبال عربستان شود. در حقیقت کاراسکو جمعه صبح جلسه ای با سیمئونه برگزار کرد و درخواست جدایی را ارائه کرد. اتلتیکو نیز از فروش این بازیکن 15 میلیون یورو نقد به علاوه پاداش دریافت خواهد کرد. 

کاراسکو قراردادی سه ساله با الشباب را امضا می کند که دستمزد قابل توجهی دریافت خواهد کرد. بازیکن بلژیکی تجربه دو دوره حضور در اتلتیکو را دارد. او بین سالهای 2015 تا 2018 در اتلتیکو حضور داشت که تجربه گلزنی در فینال چمپیونزلیگ 2016 را دارد و بهترین فصلش هم فصل 17-2016 با چهارگل بود. او بعد از آن راهی دالیان چین شد و در ژانویه 2020 به اتلتیکو پیوست که در سه سال اخیر با تکنیکش در اتلتیکو خوش درخشید و در قهرمانی لالیگای 21-2020 با ده گل نقش مهمی ایفا کرد.

کاراسکو مجموعا 266 در اتلتیکو داشت و در نهایت تصمیم گرفت که چالش جدید خود را در الشباب عربستان آغاز کند.  بدین ترتیب او در تیمی حضور خواهد داشت که بسیار کمتر از چهار تیم بزرگ لیگ عربستان خرج کرده اما با این وجود می تواند یکی از مدعیان قرار گرفتن در بالای جدول لیگ عربستان باشد.

4125