روایت جالب عزت‌اللهی از ماجراهای دانمارک/ وایله چگونه با سعید راه آمد؟

روایت جالب عزت‌اللهی از ماجراهای دانمارک/ وایله چگونه با سعید راه آمد؟

پایگاه خبری فوتبالی- سعید عزت‌اللهی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش درباره اتفاقاتی صحبت کرده که منجر به ادامه همکاری او با باشگاه وایله دانمارک شده است.

به گزارش فوتبالی، سعید عزت‌اللهی یکی از سوژه‌های اصلی بازار نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شد و مورد توجه تیمهای پرسپولیس و استقلال و سپاهان قرار داشت اما تصمیم باشگاه وایله برای بالا بردن رقم رضایتنامه این بازیکن باعث شد تا هافبک دفاعی تیم ملی، نهایتا در دانمارک ماندنی شود.

البته که ماجرا برای سعید به همین سادگی نبود و او در چند بازی اول وایله جایی در فهرست تیمش نداشت تا تحت فشار قرار بگیرد و قرارداد مدنظر مدیران این باشگاه را امضا کند اما ماجرا نهایتا طوری پیش رفت که عزت‌اللهی به هدفش برسد.

این بازیکن در مصاحبه‌ای که با ایران‌ورزشی داشته، جزییات ماجرا را اینگونه توضیح داده است:" سال قبل که باشگاه به من پیشنهاد تمدید قرارداد داد، من در جواب گفتم که حتماً این کار را می‌کنم اما مدتش باید شش ماه باشد. می‌خواستم با تمدید شش ماهه، حداقل یک فصل در سوپرلیگ دانمارک بازی کنم و بعد بازیکن آزاد بشوم. در ابتدا مسئولان وایله خیلی محکم گفتند نه. چون آنها دنبال درآمدزایی بودند و تأکید کردند که اگر تو یک فصل بازی کنی و از باشگاه بروی، آن وقت پولی دست ما را نمی‌گیرد. آنها گفتند حداقل قرارداد تو باید دو سال و نیم باشد که من موافقت نکردم."

در این حالت طبیعی بود که مدیران وایله سعید را تحت فشار قرار بگذارند. ادامه صحبتهای او را بخوانید:" فقط تمرین می‌کردم و حق حضور در مسابقات رسمی و حتی دیدارهای دوستانه را نداشتم و به قول معروف مرا بازی نمی‌دادند. این مسائل قطعاً به بازیکن فشار می‌آورد، با اینکه می‌دانستم مربی مرا می‌خواهد و باشگاه این اجازه را به او نمی‌دهد."

باختهای متوالی وایله، اما سناریوی مدیران این باشگاه را بی‌نتیجه گذاشت تا آنها چاره‌ای جز تمدید قرارداد بازیکن ایرانی‌شان با شرایط مدنظر سعید نداشته باشند:" وقتی لیگ دانمارک شروع شد و تیم ما پنج بازی را باخت، مدیران باشگاه دوباره سراغم آمدند و گفتند شش ماه قراردادت را تمدید کن و برای ما در سوپرلیگ به میدان برو. گفتند تیم به تو احتیاج دارد و مربی هم مدام پافشاری می‌کند و می‌گوید مشکل عزت‌اللهی را حل کنید. خواست خدا بود و این اتفاقات افتاد."

بر این اساس شرایط جدید سعید عزت‌اللهی اینگونه است که قرارداد او به مدت یک نیم‌فصل تمدید شده و او در پنجره زمستانی بازیکن آزاد محسوب می‌شود. البته باید دید مسیر او لیگ ایران خواهد بود یا خیر.

6442