پرواز سعودی‌ها به بندر لیورپول و آخرین تلاش برای جذب ستاره مسلمان

پرواز سعودی‌ها به بندر لیورپول و آخرین تلاش برای جذب ستاره مسلمان

پایگاه خبری فوتبالی – مسئولان سعودی، شخصا به انگلستان سفر کرده اند تا آخرین تلاششان را برای جذب رضایت سران لیورپول جهت فروش محمد صلاح، انجام بدهند.

به گزارش فوتبالی، الاتحاد امیدوار است تا بتواند ستاره مصری لیورپول را به خدمت بگیرد و حتی هفته گذشته پیشنهادی 150 میلیون پوندی برای جذب او به لیورپول ارائه کردند که مورد قبول باشگاه انگلیسی واقع نشد. چشم انداز انتقال صلاح به خاورمیانه در این هفته، هنوز کاملا از بین نرفته است و به نقل از دیلی میل، هیئتی به نمایندگی از باشگاه الاتحاد، به بندر لیورپول سفر کرده است تا مذاکرات خود با لیورپول را، رو در رو ادامه دهند. لیورپول خیلی صریح عنوان کرده است که قصدی برای فروش صلاح ندارد و یورگن کلوپ بعد از بازی اخیر تیمش گفت:" صلاح بازیکن ماست و می‌خواهد اینجا بماند."

با این وجود، بر اساس گزارش‌ها تیم عربستانی قصد دارد تا با ارائه پیشنهادی رکورد شکن، پیشنهادی 200 میلیون پوندی روبروی لیورپولی‌ها قرار دهد و مقاومت‌ آن‌ها را بسنجد.

هرچند پنجره نقل و انتقالاتی لیگ جزیره بسته شده و لیورپول در صورت از دست دادن صلاح، حداقل تا ماه ژانویه، هیچ راهی برای جذب جایگزین او ندارد و همین مسئله احتمال فروش او را به حد زیادی کم کرده است، اما سماجت عربستانی‌ها و پیشنهاد هنگفتی که با توجه به سن صلاح می‌تواند برای لیورپولی‌ها بسیار مقرون به صرفه باشد، باعث شده تا همچنان احتمال انجام این معامله به شکل کامل از بین نرفته باشد.

2102