همسر محمدخانی: با شایعه فوت همسرم گریه کردم/ ناصر گفت شرمنده محبت مردم هستم

همسر محمدخانی: با شایعه فوت همسرم گریه کردم/ ناصر گفت شرمنده محبت مردم هستم

پایگاه خبری فوتبالی - همسر ناصر محمدخانی گفت:نمی دانم چرا برخی‌ها به خودشان اجازه می‌دهند هر شایعه‌ای را بدون تحقیق منتشر کنند ،من وقتی شایعه بی اساس و تلخ فوت ناصر را شنیدم با اینکه کنارش بودم گریه کردم!

به گزارش فوتبالی، سپیده فکوری همسر ناصر محمدخانی با اشاره به آخرین شرایط جسمانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: در حال حاضر شرایط جسمانی ناصر خوب است و هیچ‌گونه جای نگرانی نیست.

وی افزود: ریه‌های او آب آورده بود و طبق نظر پزشک در بیمارستان بستری شد تا تحت درمان قرار بگیرد.

همسر پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پزشک معالج ناصر اعلام کرد روند درمان همسرم در حال طی شدن است و به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد، همچنین تأکید کرد که بستری شدن ناصر در بیمارستان به این دلیل صورت گرفت که زودتر به بهبودی برسد وگرنه جای نگرانی وجود نداشت.

فکوری تصریح کرد: دیروز شایعاتی مطرح شد که با واقعیت فرسنگ‌ها فاصله داشت. من نمی دانم چرا برخی‌ به خودشان اجازه می‌دهند هر شایعه‌ای را بدون تحقیق منتشر کنند. دیروز خانواده ناصر و من با نگرانی تماس می‌گرفتند و می‌پرسیدند چه اتفاقی برای همسرم افتاده است. وقتی به آنها می‌گفتند مشکل خاصی نیست باور نمی‌کردند. به خدا قسم خود من وقتی با این شایعات و حجم از دروغ مواجه شدم فقط گریه کردم. مصاحبه مجتبی محرمی دوست و یار ناصر را در خبرگزاری ایرنا مطالعه کردم و از رسانه شما تشکر می‌کنم که واقعیت را نوشتید و مثل برخی‌ فقط دنبال زدن تیتر و یا خبر نبودید.

وی تاکید کرد: حتی باید بگویم ناصر قرار بود با مجتبی محرمی در بیمارستان بستری شود چرا که ریه‌های محرمی نیز مشکل دارد اما محرمی گفت پانزده روز دیگر به بیمارستان برویم که نظر دکتر ناصر این بود زودتر تحت درمان قرار بگیرد.

همسر پیشکسوت پرسپولیس گفت: از همه عزیزانی که پیگیر وضعیت ناصر هستند تشکر می‌کنم، ناصر دیروز گفت شرمنده مردم و هواداران هستم و امیدوارم محبت‌هایشان را جبران کنم.

9989