مهاجم لالیگایی برای امضای قرارداد وارد عربستان شد

مهاجم لالیگایی برای امضای قرارداد وارد عربستان شد

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالات لیگ عربستان تا پایان هفته باز است و تیم های این کشور همچنان به تلاش برای جذب ستارگان سرشناس فوتبال اروپا ادامه می دهند.

به گزارش فوتبالی، یانیک کاراسکو مهاجم بلژیکی اتلتیکو مادرید جدیدترین بازیکنی است که انتقالش به لیگ عربستان نهایی شده است. در حقیقت این بازیکن که امروز 30 سالگی خود را جشن می گیرد، در حال حاضر وارد عربستان شده است و در آستانه امضای قرارداد با الشباب قرار دارد.

در حقیقت انتقال کاراسکو به الشباب به زودی رسمی می شود. وینگر بلژیکی توان حضور در پست های مختلف خط حمله را دارد که قرار است که قراردادی سه ساله را با ابشبا به ثمر برساند. گفته می شود که اتلتیکو از این انتقال 15 میلیون یورو درآمدزایی خواهد کرد که مبلغ مطلوبی برای بازیکنی است که به سال پایانی قراردادش رسیده بود.

کاراسکو تجربه حضور در فوتبال اسیا را دارد چرا که به مدت دو سال در باشگاه دالیان در لیگ چین بازی کرده بود و حالا برای ادامه فوتبالش مسیر حضور در الشباب را در پیش می گیرد. در حقیقت این بازیکن در شروع تابستان مورد توجه بارسلونا هم قرار داشت اما کاتالان ها نتوانستند او را راضی کنند. البته بارسا در نهایت یک اتلتیکویی دیگر یعنی ژائو فلیکس را به صورت قرضی به خدمت گرفت.

4125