انتقاد از لیورپول و کلوپ: چرا صلاح را نفروختید؟

انتقاد از لیورپول و کلوپ: چرا صلاح را نفروختید؟

پایگاه خبری فوتبالی - الاتحاد در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی همه تلاش خود را کرد که محمد صلاح را بخرد و حتی پیشنهاد خود را به 200 میلیون یورو رساند اما مخالفت شدید کلوپ باعث شد تا مدیران لیورپول جلوی این انتقال را بگیرند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که برخی پیشکسوتان فوتبال انگلیس اعتقاد دارند که بهتر بوده که درها به روی فروش صلاح باز شود. گرامه سونس بازیکن اسبق لیورپول بیان کرد:" اشتباه نکنید، صلاح با سعودی ها صحبت کرده بود و به آنها پالس مثبت داده بود. نه او و نه هیچ کدام از وکلایش هرگز نگفتند که به عربستان نمی رویم. اگر می خواست که بماند، می توانستند که بیانیه ای در این زمینه منتشر سازند. صلاح  داشت به این ایده فکر می کرد و به نظرم منطقی این بود که او از تیم برود."

پل مرسون نیز اعتقاد دارد که صلاح باید از این تیم جدا می شد. وی اظهار داشت:"نمی دانم که چطور می شود که پیشنهاد 200 میلیون یورویی را برای یک بازیکن 31 ساله نظیر صلاح رد کرد."

در هر صورت به نظر می رسد که عربستانی ها در زمستان یا تابستان آینده دوباره به سراغ صلاح خواهند آمد و باید دید که ایا در آن زمان هم کلوپ جلوی این انتقال را می گیرد یا این که نظرش عوض می شود.

4125