سوال روز/ آيا تيم ملى فوتبال زنان ايران آماده حضور در مقدماتى المپيك است؟

سوال روز/ آيا تيم ملى فوتبال زنان ايران آماده حضور در مقدماتى المپيك است؟

پايگاه خبرى فوتبالى- حدود يك ماه و نيم ديگر تيم ملى فوتبال زنان ايران بايد در مرحله دوم انتخابى المپيك به مصاف حريفان برود.

به گزارش فوتبالى، فروردين ماه بود كه تيم ملى فوتبال زنان ايران پس از برترى مقابل ميانمار به دور دوم مرحله انتخابى المپيك صعود كرد.
چندى بعد از صعود قرعه كشى اين مرحله انجام شد و تيم ايران حريفان خود را شناخت.

انتظار مى رفت پس از مشخص شدن حريفان ايران، با يك برنامه ريزى دقيق، تيم براى مرحله دوم انتخابى آماده شود اما آماده سازى تيم ملى ايران به ٣-٤ اردو و دو بازى دوستانه مقابل روسيه ختم شد.

سازمان ليگ به بهانه اردو هاى تيم ملى و آماده سازى اين تيم، مسابقات ليگ برتر را به تعويق انداخت اما در عمل اين اتفاق ضرر بيشترى به تيم ملى زنان زد.
آخرين اردوى تيم ملى فوتبال زنان ١٣ مرداد در انزلى برگزار شد و پس از آن خبرى از اردو براى تيم ملى نبود و بازيكنان به حال خود رها شده اند. هرچند مربيان تيم ملى ادعا دارند بازيكنان را به صورت آنلاين زير نظر دارند اما مسلماً اين روش بازيكنان را از شرايط تمرين و مسابقه دور مى كند.
با روندى كه تاكنون تيم ملى فوتبال زنان پيش رفته است، نهايتا ٢ اردوى ديگر برگزار شود و آيا بايد ديد اين براى رويارويى با حريفان قدرتمند كافى است؟

تيم ملى فوتبال زنان آبان ماه بايد به مصاف استراليا، چين تايپه و فيليپين برود.

6001