نبرد توپچی‌ها و شیاطین سرخ در ورزشگاه امارات

نبرد توپچی‌ها و شیاطین سرخ در ورزشگاه امارات

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم آرسنال و منچستر یونایتد امروز در ساعت 19 به وقت ایران، در ورزشگاه امارات به مصاف هم خواهند رفت.

‌به گزارش فوتبالی، صرف نظر از جایگاه دو تیم، این بازی سنتی در لیگ برتر انگلیس، همیشه برای طرفداران، به منزله یک جنگ تمام عیار به شمار میرفته است. حالا در چهارمین هفته لیگ برتر انگلیس، این دو تیم بزرگ انگلیسی، در حالی روبروی هم قرار خواهند گرفت که توپچیها در سه بازی گذشته دو برد و یک تساوی به دست آورده اند و شیاطین سرخ نیز، با دو برد و یک باخت مقابل تاتنهام، با 6 امتیاز، پا به این میدان خواهند گذاشت. 

هر دو تیم برای این بازی غایبانی را دارند که از غایبان تیم میزبان یعنی آرسنال، می‌شود به محمد الننی، یورین تیمبر و طبق گزارش‌ها توماس پارتی اشاره کرد. در طرف مقابل تیم میزبان، از حضور رافائل واران، لوک شاو، میسون مونت، جیدون سانچو، اسکات مک تامینی و تایرل مالاسیا محروم خواهد بود.

خبر خوش برای طرفداران شیاطین سرخ، احتمال انجام اولین بازی هویلوند، خرید تابستانی و گران قیمت آن‌ها، در خط حمله است؛ در طرف دیگر هم گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی آرسنال، برای اولین بار می‌تواند در این فصل در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد تا شاهد نبردی همه جانبه باشیم.

2102