مورد خاص دربی جوانان/ پسران سرخابی در ترکیب دو تیم

مورد خاص دربی جوانان/ پسران سرخابی در ترکیب دو تیم

پایگاه خبری فوتبالی- شهرآورد سرخابی تهران در رده پایه با اتفاق جالبی همراه بود.

به گزارش فوتبالی، دربی جوانان پرسپولیس و استقلال در حالی دیروز با تساوی بدون گل به پایان رسید که درون زمین و برای هر یک دو تیم، بازیکنی حضور داشت که توجه اهالی رسانه را به خود جلب کرد؛ امیرمحمد تارتار برای پرسپولیس و امیرپارسا رجبی برای استقلال.

تا به حال پدر و پسرهای فوتبالی زیادی در باشگاه‌های ایران دیده شده‌اند که شاید مهمترینشان در گذشته را ناصر و آتیلا حجازی و همچنین علی و محمد پروین در حال حاضر هم احمدرضا و امیر عابدزاده تشکیل داده‌اند. اما آنچه در این بین ماجرا را خاص‌تر می‌کند این است که پسر از همان رده پایه برای تیم پدر توپ بزند. مسیری که پسرهای تارتار و رجبی آغاز کرده‌اند و باید دید آن را تا رده بزرگسالان ادامه خواهند داد یا خیر.

مهدی تارتار که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، در بخش کوتاهی به عنوان دستیار روی نیمکت این تیم نشسته اما چندین سال است که در لیگ برتر در قامت سرمربی فعالیت می‌کند و امسال هدایت ملوان بندر انزلی را بر عهده دارد. حمیدرضا رجبی هم که فوتبالش را از ابومسلم شروع و با استقلال اهواز ادامه داد و در گسترش فولاد به پایان رساند، این فصل روی نیمکت استقلال تهران به عنوان دستیار جواد نکونام حضور دارد و حالا باید منتظر گذر زمان بود تا ببینیم سرنوشت فوتبالی پسران این دو مربی چه تفاوتی با پدرانشان خواهد داشت.

حمیدرضا رجبی حتی روز گذشته خودش را به ورزشگاه درفشی فر محل برگزاری دربی جوانان رسانده بود و البته پسرش در جریان مصافی که با تساوی بدون گل تمام شد، کار خاصی انجام نداد، درست مانند پسر مهدی تارتار.

6442