راه حل اسطوره ایتالیایی برای متوقف کردن لیونل مسی

راه حل اسطوره ایتالیایی برای متوقف کردن لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - جورجیو کیلینی مدافع باتجربه ایتالیایی لس آنجلس اف سی می گوید که آن ها نباید در بازی با اینتر میامی فقط روی لیونل مسی تمرکز کنند، چون نمی توانند 90 دقیقه او را از حرکت بازدارند.

به گزارش فوتبالی، بامداد روز دو شنبه تیم های لس آنجلس اف سی و اینتر میامی از ساعت 04:25 به مصاف هم خواهند رفت. جورجیو کیلینی در گذشته بارها با لیونل مسی دیدار کرده و حالا می گوید که از درخشش لیونل مسی در آمریکا به وجد نیامده است، چون می داند که مسی چه کارهای بزرگی می تواند انجام دهد.

به نقل از سایت گل، اسطوره یوونتوس به خبرنگاران گفت: "من می دانستم مسی چگونه بازیکنی است، اما حالا شاید آمریکایی ها بهتر درک کنند. من خیلی به او باخته ام و خاطرات بدی دارم."

"متوقف کردن مسی؟ نباید فقط روی او تمرکز کنیم، چون این بازی لس آنجلس اف سی و اینتر میامی است. اگر شما بخواهید مسی را تک به تک مهار کنید، باید بگویم که در این راه موفق نخواهید شد، اما فکر می کنم اگر به صورت تیمی کار کنیم، می توانیم اینتر میامی را شکست دهیم. شما نمی توانید مسی را برای 90 دقیقه مهار کنید. او حداقل یک الی دو موقعیت گلزنی خواهد داشت. باید به صورت گروهی عمل کنیم."

4416