طعنه دوباره مالک سابق اینتر به لوکاکو

طعنه دوباره مالک سابق اینتر به لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی- ماسیمو موراتی مالک و مدیرعامل سابق باشگاه اینتر در مورد شرایط افعی ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی ، موراتی در مورد شرایط بازی مقابل فیورنتینا گفت :" بازی مقابل فیورنتینا و بازی  با یک تیم ریشه دار ایتالیایی همیشه دشوار است. یادم می آید زمانی که من رئیس باشگاه اینترمیلان  بودم، اگر برابر ویولا پیروز می شدیم خیلی شرایط رختکن تیم عالی بود و  اگر نمی بردیم برعکس اوضاع روحی تیم اصلا خوب نبود. فیورنتینا همان تیمی است که باید از آنها ترسید."

ماسیمو موراتی در خصوص شرایط اینترمیلان در بازار نقل و انتقالات تابستانی اروپا  افزود : "در این تابستان اینتر خوب تقویت شد به خصوص در میانه میدان که بازیکنان خوبی را خریداری کردند. من بازیهای تیم رو تماشا می‌کنم و باید بگم که این تیم واقعا فوتبال خوبی ارائه می‌دهد."

موراتی در خصوص لوکاکو نیز نکات جالبی را اشاره کرد و گفت : "روملو لوکاکو؟ او در برخورد با تیم های اینترمیلان و یوونتوس کار غیر حرفه ای را انجام داد. با این حال در نهایت به باشگاه خوبی مثل رم پیوست. اینتر مهاجم مهمی مثل ژکو را از دست داد و پر کردن جای او راحت نیست. البته باید بگویم برای پر کردن جای خالی ژکو همان بهتر که فردی مانند لوکاکو با چنین طرز فکر در اینترمیلان حضور نداشته باشد"

1009