دلیل باخت ناباورانه چلسی مقابل ناتینگهام فارست از نگاه پوچتینو

دلیل باخت ناباورانه چلسی مقابل ناتینگهام فارست از نگاه پوچتینو

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی چلسی می گوید که شاگردانش در دیدار با ناتینگهام فارست اصلاً عملکرد خوبی نداشتند و همین موضوع باعث شکست یک بر صفر شد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته تیم های چلسی و ناتینگهام فارست از چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر انلگیس مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت آبی های لندن در ورزشگاه استمفورد بریج و مقابل چشمان هوادارانشان با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند. علیرغم خریدهای سنگین تاد بولی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، پوچتینو احساس می کند که تیمش هنوز در زمین به بلوغ کافی نرسیده و باید پیشرفت کنند. 

به نقل از سایت گل، پوچتینو به خبرنگاران گفت: "در چنین دیدارهایی، فکر می کنم اگر بالغ تر رفتار کنیم و احساس خطر داشته باشیم، عملکرد بهتری خواهیم داشت. داشتن کیفیت لازم است، اما کافی نیست، چون باید با انرژی و روحیه بالاتری حمله کنید. ناتینگهام موقعیت های زیادی به وجود نیاورد و ما روی اشتباهات خود گل خوردیم."

سرمربی سابق تاتنهام و پاریسن ژرمن در ادامه افزود: "بسیار ناراحت هستیم، چون باید در این بازی برنده می شدیم، اما نتوانستیم گلزنی کنیم و در محوطه جریمه اصلاً خوب نبودیم. باید این مشکل را سریع تر برطرف کنیم تا در بازی های آینده بهتر شویم."

4416