هشدار اسطوره منچستریونایتد به خرید جدید این باشگاه

هشدار اسطوره منچستریونایتد به خرید جدید این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - ریو فردیناند اسطوره انگلیسی باشگاه منچستریونایتد به سوفیان آمرابات خرید جدید این باشگاه توصیه کرد که هرچه سریع تر با لیگ برتر انگلیس خودش را وفق دهد، در غیر این صورت به دردسر خواهد افتاد.

به گزارش فوتبالی، در آخرین ثانیه های پنجره نقل و انتقالات تابستانی، شیاطین سرخ موفق شدند سوفیان آمرابات را از فیورنتینا با رقم 10 میلیون یورو به صورت قرضی به خدمت بگیرند و در پایان فصل نیز می توانند با پرداخت 25 میلیون یورو دیگر قراردادش را دائمی کنند. 

به نقل از سایت گل، ریو فردیناند به آمرابات هشدار داد که خیلی سریع خودش را با سرعت لیگ برتر انگلیس وفق بدهد، چون به نظرش سرعت این لیگ از سری آ بالاتر است. همچنین مدافع سابق تیم ملی انگلیس می گوید که کاسمیرو می تواند آمرابات را کمک کند. او در این باره گفت: "تمامی بازیکنان باید خودشان را وفق دهند و او باید هرچه سریع تر این کار را بکند. بازی لیگ برتر انگلیس سرعت بیشتری نسبت به سری آ دارد. او بازیکن ملی پوش است و در جام جهانی 2022 نیز دیدیم که چه قدر هافبک خوبی است، پس امیدوارم که خیلی سریع از پس این چالش بر بیاید و به منچستریونایتد در این فصل کمک کند."

4416