محقق شدن رویایی دوران کودکی آمرابات

محقق شدن رویایی دوران کودکی آمرابات

پایگاه خبری فوتبالی- سوفیان آمرابات ستاره جدید و مراکشی منچستر یونایتد درباره پیوستن به این تیم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه منچستریونایتد در آخرین روز فصل نقل‌وانتقالات تابستانی موفق شد سوفیان آمرابات مراکشی را با قرارداد قرضی یکساله به ارزش 10 میلیون یورو با بند خرید 25 میلیون یورویی شامل 20 میلیون به علاوه بند پاداش اضافه به ارزش 5 میلیون یورو از فیورنتینا به خدمت بگیرد. این هافبک مراکشی که تست‌های پزشکی‌اش را روز جمعه پشت‌ سر گذاشت، و روزشنبه راهی انگلیس شد تا به طور رسمی به هواداران شیاطین سرخ معرفی شود.

آمرابات 27 ساله درباره پیوستن به منچستریونایتد گفت:"بازیکن منچستریونایتد شدن افتخار بسیار بزرگی است. من مجبور بودم تا برای این لحظه صبر کنم و شخصیتی دارم که همیشه به ندای قلبم گوش می‌دهم و اکنون نماینده باشگاه رویایی دوران کودکی خودم  هستم. من بازیکن با انرژی هستم، می‌خواهم این انرژی را به تیم جدیدم منتقل کنم و تمام توانم را در هر قدمی که لازم است برای تیم انجام دهم ، به کار خواهم بست."

امراباط که سابقه همکاری با تن‌هاخ را در تیم اوترخت هلند داشته، افزود: "دقیقاً می‌دانم که تن‌هاخ چگونه کار می کند و چه چیزهایی از بازیکنانش می‌خواهد. مربیگری و راهنمایی‌هایی او در ابتدای دوران حرفه ای فوتبالم باعث پیشرفت من شد. می‌دانم که او به ارائه بهترین‌ عملکردم کمک خواهد کرد تا بتوانم به تیم کمک کنم تا در این فصل موفق باشیم."

1009