بایرن مونیخ مُرد تا برد

بایرن مونیخ مُرد تا برد

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در یک دیدار خارج از خانه مقابل بروسیا مونشن گلادباخ با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا همانند بروسیا مونشن گلادباخ، 9 امتیازی شود.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سوم بوندس لیگا، تیم های بروسیا مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ از ساعت 20 به وقت تهران در استادیوم بروسیا پارک مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از آغاز این بازی، بایرنی ها توانسته بودند دو بازی قبلی خود را ببرند، اما گلادباخ در این فصل هنوز نتوانسته بود، طعم پیروزی را بچشد. 

در نیمه اول توپ و میدان کاملاً در اختیار باواریایی ها بود و آن ها می توانستند چندین گل وارد دروازه میزبان کنند، اما نه تنها موفق به گلزنی نشدند، بلکه در دقیقه 30، کو ایتاکورا مدافع گلادباخ دروازه بایرن مونیخ را گشود تا شوک بزرگی به توخل و شاگردانش وارد شود. نیمه اول با پیروزی 1-0 میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم بایرن اجازه نفس کشیدن به گلادباخ را نداد و در دقیقه 58، لروی سانه روی پاس گل یاشوا کیمیش توانست بازی را به تساوی بکشاند. بعد از این گل، اگرچه بایرنی ها مالک توپ و میدان بودند، اما تصمیم گرفتند تا عجله نکنند و با برنامه خود جلو بروند تا اینکه در دقیقه 87، ماتیس تل مهاجم جوان بایرن گل دوم را به ثمر رساند تا باواریایی ها به پیروزی 2-1 برسند.

4416