هتریکی دیگر برای هالند، بردی پر گل برای منچستر سیتی و باختی دیگر برای چلسی

هتریکی دیگر برای هالند، بردی پر گل برای منچستر سیتی و باختی دیگر برای چلسی

پایگاه خبری فوتبالی – لیگ جزیره، پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی اروپا، دوباره از سر گرفته شده و در مهم‌ترین بازی‌های امروز این رقابت‌ها، منچستر سیتی در خانه میزبان فولام بود و چلسی نیز در استمفورد بریج از ناتینگهام فارست میزبانی کرد.

به گزارش فوتبالی، در چهارمین هفته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی در حالی در مقابل فولام قرار گرفت که هر سه بازی قبل خود را برده بود.

نیمه اول این بازی، سه گل را در بر داشت و آلوارز و آکه به ترتیب در دقایق 31 و 5+45، گل‌های سیتی و ریم نیز تک گل فلام را در دقیقه 33 به ثمر رساندند. در نیمه دوم نیز هالند با گلزنی در دقیقه  58 ، گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 70 و گل دیر هنگامش در دقیقه 5+95، با ثبت یک هتریک دیگر، نامش را در صدر لیست گلزنان لیگ انگلیس قرار داد.

سیتی با این برد با 12 امتیاز، در صدر جدول باقی ماند و فولام نیز با همان 4 امتیاز، در رتبه 13 ام جدول جای گرفت.

در طرف دیگر و در بازی چلسی و ناتینگهام فارست، الانگا، بازیکن سابق یونایتد که به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود، در دقیقه 48 دروازه چلسی را باز کرد تا تیمش با تک گل او در این بازی به پیروزی برسد.

چلسی با این باخت و با 4 امتیاز، در رتبه 11 جدول باقی ماند و فارست نیز به لطف 3 امتیاز این بازی، به رده نهم جدول صعود کرد.

2102