نظر سیمئونه در مورد انتقال کاراسکو به الشباب عربستان

نظر سیمئونه در مورد انتقال کاراسکو به الشباب عربستان

پایگاه خبری فوتبالی- دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید  ستاره بلژیکی سابق خود را تحسین کرد.

به گزارش فوتبالی ،سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید در مورد انتقال کاراسکو ستاره بلژیکی خود به الشباب عربستان گفت : "من یانیک رو از صمیم قلب دوست دارم، زیرا او همیشه بهترین بازی خودش رو در تیم من ارائه داده و من از او قدردانی میکنم. او در این مقطع حس کرد نیاز دارد تا تیم رو ترک کند. باید بگویم حتی اگه هنوز رسمی نشده باشد، و اگر خبر صحت داشته باشد ما در ریاض برای صرف یک قهوه ملاقات خواهیم داشت، چون او همیشه برای من فرد با ارزشی است."

یانیک کاراسکو بازیکن ملی پوش بلژیکی یکی از جدید ترین ستاره هایی است که به لیگ فوتبال عربستان پیوسته است. چند روز قبل دو باشگاه الشباب عربستان و اتلتیکو مادرید برای انتقال یانیک کاراسکو با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو به توافق رسیدند و این بازیکن رسما به این تیم عربستانی پیوست. این  هافبک بلژیکی پیش از این، سابقه ۲ فصل بازی برای دالیان چین را هم داشت و با فضای فوتبال آسیا غریبه نیست.

بازیکن بلژیکی در دو مقطع در اتلتیکو مادرید زیر نظر سیمئونه کار کرد که یکی پیش از پیوستن به لیگ چین و دیگری پس از آن بود و در مجموع  در ۲۶۶ بازی برای تیم شهر مادرید ۴۷ گل را به ثمر رساند. کاراسکو سابقه بازی در لیگ فرانسه و موناکو را هم در کارنامه دارد و در تیم ملی بلژیک هم در طی ۶۶ دیدار که به میدان رفته ۹ گل ملی را هم به ثمر رسانده است. عملکرد او در دوران حضورش در فوتبال آسیا و تیم دالیان چین نیز قابل تحسین بود طوری که در ۵۲ بازی برای تیم قدیمی فوتبال چین ۲۴ گل در رقابت های مختلف به ثمر رساند و حالا و در سن ۳۰ سالگی تجربه جدیدی را در کنار ستارگان تیم الشباب مثل اور بانگا خواهد داشت.

۱۰۰۹