ستارگان سرشناسی که هنوز تیم ندارند؛ از هازارد تا راموس و دخیا

ستارگان سرشناسی که هنوز تیم ندارند؛ از هازارد تا راموس و دخیا

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسته شد و باشگاه ها نمی توانند سراغ بازیکنانی که با باشگاه های دیگر قرارداد دارند، بروند اما بازیکنان آزاد همچنان در دسترس هستند و می توانند بین باشگاه ها جا به جا شوند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه های برخی کشور های فوتبال اروپا همچنان می توانند بازیکنان آزاد که با هیچ تیمی قرارداد ندارند را به خدمت بگیرند.  سرجیو راموس، خسه رودریگز، داوید دخیا، ادن هازارد، پاپو گومز یا جسی لینگارد برخی از سرشناس ترین بازیکنانی هستند که هنوز مقصد آینده خود را مشخص نکرده اند. 

از میان بازیکنان اسپانیایی آزاد می توان به چهره هایی نظیر آلوارو آگوادو، خوزه کامپانیا، روکه مسا، ویکتور رویزف اینیگو اگواراس، سرجیو آسنخو، الیکس ویدال اشاره کرد. در بازار بین المللی نیز موسی مارگا، تانگی کولیبالی، کسپر اشمایکل، فیل جونز، استوان یوووتیچ، موستافی و لوئیز گوستاوو بدون تیم مانده اند و مشتری ندارند.

پنجره نقل و انتقالات در کشورهایی نظیر عربستان، ترکیه و آمریکا باز است و البته این بازیکنان همچنان می توانند به عنوان بازیکن آزاد با برخی باشگاه ها قرارداد ببندند. 

شب گذشته یک استریمر شایعه ای در مورد توافق ادن هازارد با آنتورپ بلژیک مطرح کرده بود که این خبر کاملا جعلی بود. در هر صورت بعید نیست که بسیاری از این بازیکنان علی الخصوص چهره های سرشناس نظیر دخیا و راموس راهی لیگ عربستان شوند.

4125