ترکیب رئال مادرید مقابل ختافه با دو تغییر

ترکیب رئال مادرید مقابل ختافه با دو تغییر

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب رئال مادرید و ختافه برای اولین بازی در برنابئوی جدید مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در غیاب وینیسیوس جونیور ستاره کلیدی خود در مقابل ختافه در برنابئو حضور پیدا می کند. در حقیقت علاوه بر کورتوا و میلیتائو که با مصدومیتی طولانی مدت مواجه هستند، سبایوس، مندی و گولر دیگر مصدومان رئال مادرید به شمار می روند. ترکیب رئال کمابیش مشابه هفته های اخیر است. لوکا مودریچ به جای والورده وارد زمین شده و خوسلو ماتو مهاجم قرضی اسپانیول در رئال مادرید هم جای وینیسیوس را گرفته است. ترکیب رئال مادرید بدین شرح است: کپا آریزابالاگا، کارواخال، رودیگر، آلابا، فران گارسیا، شوامنی، مودریچ، کاماوینگا، بلینگام، رودریگو گوئس و خوسلو ماتو.

از طرفی خوزه بوردالاس سرمربی ختافه نیز آلدرته را به خط دفاعی برگردانده است و النیا نیز در خط هافبک حضور دارد. ایگلسیاس و ماتا نیمکت نشین شده اند در حالی که لاتاسا - مایورال زوج خط حمله این تیم را تشکیل می دهند. ترکیب ختافه بدین شرح است : داوید سوریا، دامیان، دومینگوس دوارته، میتروویچ، آلدرته، گاستون آلوارز، النیا، جنه، ماکسیموویچ، لاتاسا و مایورال.

رئال مارید به دنبال چهارمین پیروزی متوالی و اولین برد خانگی فصل است در حالی که ختافه که مقابل بارسا امتیاز گرفته، می خواهد از رئال مادرید هم امتیاز بگیرد.

4125