سرمربی میلان به عدم جذب طارمی واکنش نشان داد

سرمربی میلان به عدم جذب طارمی واکنش نشان داد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال میلان در مورد عدم جذب طارمی گفت: ما در بازار نقل‌وانتقالات به دنبال به خدمت گرفتن مهاجم نوک دیگری (طارمی) بودیم، چون ما بسیار جاه‌طلب هستیم.

به گزارش فوتبالی، استفانو پیولی که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در چارچوب هفته سوم سری A ایتالیا موفق شدند در ورزشگاه المپیکوی شهر رُم و با وجود 10 نفره شدن از دقیقه 61 با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسند و سومین برد متوالی خود در این رقابت‌ها را جشن بگیرند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: ما نتیجه مهمی به دست آوردیم اما در عین حال عملکردمان هم خیلی رضایت‌بخش بود. به نظرم تنها راهی که می‌توانستیم اجازه دهیم رُم به بازی بازگردد، 10 نفره شدن‌مان بود و این اتفاق هم افتاد و ما در مقطع پایانی بازی تحت فشار بودیم. ما بابت کاری که در این بازی کردیم، خیلی راضی هستیم اما در عین حال واقف هستیم که به چه چیزی برای پیشرفت نیاز داریم.

سرمربی میلان همچنین درباره جذب قرضی لوکا یوویچ پس از ناکامی در به خدمت گرفتن مهاجمانی همچون مهدی طارمی، رافا میر و پاستون داکا اظهار داشت: یوویچ یکی از آن مهاجمان مدنظر ما برای تقویت خط حمله‌ بود. او فصل دشواری را سپری کرد اما بازیکنی بااستعداد، باکیفیت و باانگیزه است، به همین خاطر مطمئن هستم که لوکا به ما کمک خواهد کرد. ما در بازار نقل‌وانتقالات به دنبال به خدمت گرفتن مهاجم نوک دیگری (طارمی) بودیم، چون ما بسیار جاه‌طلب هستیم و از آنجایی که این فصل بازی‌های زیادی باید انجام دهیم، بنابراین به گزینه‌هایی برای سیستم چرخشی و شاداب نگه داشتن همه بازیکنان نیاز داریم.

1999