رسمی؛ مدافع بارسلونا به تیم کاتالان پیوست

رسمی؛ مدافع بارسلونا به تیم کاتالان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و ژیرونا برای انتقال قرضی اریک گارسیا مدافع کاتالان به توافق رسیدند. بند خرید در این قرارداد وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، اریک گارسیا دو سال پیش با اتمام قراردادش با منچسترسیتی به بارسلونا ملحق شد. این مدافع در سال 2008 وارد آکادمی بارسلونا شد و تا 2017 در لاماسیا رشد کرد. این بازیکن به مدت چهار سال در منچسترسیتی توپ زد و دو سال پیش با اتمام قراردادش با این تیم به نیوکمپ برگشت. 

اریک در اولین فصلش در بارسلونا به یکی از بازیکنان کلیدی تیم در خط دفاعی تبدیل شده بود اما در فصل دومش کمرنگ شد. اریک مجموعا در دو فصل اخیر 70 بازی در بارسلونا داشت که پنجاه تایش در لالیگا بود.

پس از لنگله حالا یک مدافع دیگر نیز از بارسلونا جدا شده است. اریک تصور می کرد که در صورت ماندن در بارسا، دقایق کمی خواهد داشت. ژلئی سخت تلاش کرد تا این بازیکن را راضی کند تا در تیمش بماند اما در نهایت گارسیا راهی ژیرونا شد. این بازیکن نمی خواهد که شانس حضور در یورو را از دست بدهد و در یک سال آینده همه تلاش خود را خواهد داشت تا جایگاهش در تیم ملی اسپانیا زیر نظر دلافوئنته را پس بگیرد. در واقع اریک در دوران لوئیز انریکه جایگاه ثابتی در تیم ملی اسپانیا داشت اما در ماه های اخیر جایگاهش را از دست داده بود.

4125