پیروزی الهلال با هتریک میتروویچ در تقابل ستاره‌ها

پیروزی الهلال با هتریک میتروویچ در تقابل ستاره‌ها

پایگاه خبری فوتبالی – دو تیم عربستانی الهلال و الاتحاد، ساعت 21:30 دقیقه امشب، به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این آبی پوشان الهلال بودند که توانستند پیروز از زمین بازی بیرون بیایند.

به گزارش فوتبالی، دو تیم پر ستاره این روزهای دنیای فوتبال در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که الاتحاد با پیروزی در هر 4 بازی قبلی خود در لیگ عربستان، به پیروزی رسیده بود و در کنار الاهلی، در صدر جدول خودنمایی می‌کرد و الهلال نیز از 4 بازی 10 امتیاز را کسب کرده بود و در رده سوم جدول حضور داشت.

بازی از همان ابتدا پر هیجان شروع شد و این تیم الهلال بود که در غیاب نیمار، در دقیقه 16 به وسیله رومارینیو به گل رسید. میتروویچ خیلی زود با یک گل زیبا، بازی را به تساوی کشاند اما یاران بنزما دست بردار نبودند و این خود بنزما بود که با گل زیبایش در دقیقه 38، بار دیگر تیمش را پیش انداخت و سپس حمدالله در دقیقه 8+45، پیروزی تیمش را محکم تر کرد. 

در نیمه دوم بازی همچنان پر هیجان دنبال شد و میتروویچ در دقیقه 61، با دومین گل خود، اختلاف دو تیم را کم کرد تا 4 دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی، بازی را به تساوی بکشاند. الهلال اما همچنان به تاخت و تاز خود ادامه داد و در دقیقه 71، با گلزنی الدوساری تمام تلاش‌های الاتحاد را بر باد داد.  

الاتحاد پس از این بازی، با  12 امتیاز، رده دوم جدول را مال خود کرد و الهلال نیز با کسب این سه امتیاز، 13 امتیازی شد تا در رتبه اول جدول جا خوش کند.

2102