رسمی/ مهاجم سابق رئال مادرید جانشین طارمی در میلان شد

رسمی/ مهاجم سابق رئال مادرید جانشین طارمی در میلان شد

پایگاه خبری فوتبالی - میلان بعد از اینکه نتوانست مهدی طارمی را از پورتو خریداری کند، به سراغ جذب لوکا یوویچ مهاجم فیورنتینا رفت.

به گزارش فوتبالی، روسونری در تمام مدت پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب یک مهاجم بود تا با اولیویه ژیرو در خط حمله، زوجی خطرناک تشکیل دهد. آن ها در ابتدا به سراغ مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو رفتند، اما با مخالفت خود طارمی، این انتقال منتفی شد و دوباره میلان وارد بازار نقل و انتقالات شد. 

بالاخره روسونری توانست در آخرین دقایق نقل و انتقالات ایتالیا یک مهاجم به خدمت بگیرد. لوکا یوویچ ستاره بیست و پنج ساله صربستانی فیورنتینا به صورت آزاد به میلان پیوست. یوویچ سابقه پوشیدن پیراهن رئال مادرید را نیز دارد. غول سری آ قرار است هر فصل 2.5 میلیون یورو به او پرداخت کند و اگر در آینده به فروش برسد، 50% از مبلغ فروش او به رئال مادرید داده می شود. 

یوویچ اصلاً نتوانست انتظارات را در رئال مادرید برآورده کند. او در آینتراخت فرانکفورت فوق العاده کار کرد و بعد از آن با رقم 60 میلیون یورو به لوس بلانکوس پیوست. او بعد از نیمکت نشینی مطلق در رئال به فیورنتینا پیوست، اما از ترکیب وینچنزو ایتالیانو دور مانده بود.

4416