مهاجم سابق لیورپول در راه بازگشت به لیگ برتر

مهاجم سابق لیورپول در راه بازگشت به لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- دیووک اوریگی، مهاجم میلان، قرار است به لیگ برتر بازگردد و تا پایان فصل به صورت قرضی به ناتینگهام فارست بپیوندد. 

به گزارش فوتبالی ، مهاجم بلژیکی فصل گذشته روسونری که سال گذشته با انتقالی آزاد وارد ترکیب تیم قرمژ و مشکی پوش شهر میلان شد نتوانست جایگاهی را در ترکیب اصلی تیم اول کسب کند.اسکای اسپورت ایتالیا گزارش می دهد که این بازیکن 28 ساله قرار است تا پایان فصل 2023-2024 به صورت قرضی مستقیم به فارست بپیوندد این در حالی است که اوریگی در فصل گذشته سر آ ایتالیا در 36 بازی تنها 2 گل برای روسونری به ثمر رساند. 

اوریگی پیش از این هفت فصل را در لیگ برتر با لیورپول سپری کرد و قهرمان لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شد. برنلی، ناتینگهام فارست و فولام تیم هایی بودند که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به دنبال یک مهاجم جدید برای تیم خود بودند و دیووک اوریگی را مدنظر داشتند. مهاجم سابق لیورپول پس از مصدومیت های متوالی حالا آماده بازگشت به میادین فوتبال است. آث میلان در این پنجره نقل و انتقالاتی به دنبال یک مهاجم بوده و به شدت به جذب مهدی طارمی هم بود اما در نهایت لوکا یوویچ را از فیورنتینا جذب کردند. بنابراین، اوریگی می تواند اجازه جدایی داشته باشد زیرا  تیم لیگ برتری ناتینگهام فارست با باشگاه ایتالیایی به توافق رسیدند.

۱۰۰۹