رسمی؛ بازگشت مدافع با تجربه منچستر یونایتد به این تیم

رسمی؛ بازگشت مدافع با تجربه منچستر یونایتد به این تیم

پایگاه خبری فوتبالی – جانی ایوانز می‌گوید که از به امضا رساندن قراردادی یکساله به منچستر یونایتد بسیار خوشحال است و بازی کردن تحت نظر تن هاخ را دوست دارد.

به گزارش فوتبالی، این مدافع 35 ساله پس از بازگشت نمایشی خود به یونایتد و انجام چندین نمایش خوب در مسابقات پیش فصل، نظر اریک تن هاخ را جلب کرد.

ایوانز در پایان فصل گذشته و پیس از سقوط شوکه کننده لستر سیتی به چمپیونشیپ، توسط این تیم اجازه خروج پیدا کرد و به بازیکن آزاد تبدیل شد. او محصول آکادمی یونایتد محسوب می‌شود و 198 بازی را در بین سال‌های 2006 تا 2015 با پیراهن شیاطین سرخ به انجام رساند و سپس به وست بروم و بعد آن به لستر سیتی پیوست، جایی که 5 سال گذشته را گذراند و دوباره به تیم اولش یعنی منچستر یونایتد بازگشته است.

ایوانز، پس از اینکه خبر بازگشت یکساله او به یونایتد تایید شد، در اینباره گفت:" من از پیوستن دوباره به منچستر یونایتد بسیار خوشحالم، جایی که همیشه برای من معنای خانه می‌داده است. این باشگاه و طرفدارانش، شخصیت من به عنوان یک بازیکن و یک انسان را از زمانی که 15 سالم بود شکل داده اند و من بسیار خوشحالم که به عنوان بخشی از این ترکیب با استعداد، به جایی که همه چیز شروع شد بازگشته ام."

2102