منتفی شدن انتقال ستاره پرتغالی به بایرن مونیخ

منتفی شدن انتقال ستاره پرتغالی به بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - انتقال ژائو پالینیا هافبک دفاعی پرتغالی فولام به بایرن مونیخ منتفی شد و او در لیگ برتر انگلیس ماندنی شد.

به گزارش فوتبالی، پنجره نقل و انتقالات تابستانی بوندس لیگا رسماً بسته شد و حالا دیگر هیچ تیم آلمانی نمی تواند خرید جدیدی انجام دهد. اگرچه باواریایی ها توانستند هری کین را با رقم 100 میلیون پوند به خدمت بگیرند، اما در دیگر اهداف خود متحمل شکست شدند. آخرین هدف آن ها پالینیا، هافبک پرتغالی فولام بود که قرار بود جای گراونبرخی که به لیورپول پیوسته است را پر کند، اما در نهایت این معامله انجام نشد.

در واقع، فولام چراغ سبز خود را نشان نداد و این معامله منتفی شد! پنجره‌ی بوندسلیگای آلمان اکنون بسته شده است. پالینیا هم تست‌های پزشکی بایرن را پشت سر گذاشته بود و هم با پیراهن این تیم عکس تبلیغاتی گرفته بود، اما حالا او در انگلیس ماندگار شد و حداقل یک فصل دیگر در فولام خواهد بود. 

پالینیا یکی از باکیفیت ترین هافبک دفاعی های لیگ برتر انگلیس به شمار می رود و هفته گذشته نیز در دیدار برابر آرسنال گل مهمی به ثمر رساند تا تیمش را از شکست نجات دهد. پالینیا قطعا در ژانویه نیز مشتریان زیادی خواهد داشت و باید ببینیم که سرنوشت او چه خواهد شد.

4416