ناتینگهام فارست در آستانه هایجک کردن ستاره چلسی از بایرن مونیخ

ناتینگهام فارست در آستانه هایجک کردن ستاره چلسی از بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - ناتینگهام فارست قرار است به زودی پیشنهاد بیست و پنج میلیون پوندی برای تروه چالوباه مدافع انگلیسی چلسی ارائه دهد و گفته می شود که مذاکرات او با سران بایرن مونیخ نیز به جایی راه نیافته است.

به گزارش فوتبالی، کمتر از نیم ساعت به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بوندس لیگا و چهار ساعت به بسته شدن پنجره لیگ برتر انگلیس باقی مانده و این بدین معناست که بایرن مونیخ باید خیلی سریع برای خرید چالوباه اقدام کند. البته طبق آخرین گزارش های فابریتزیو رومانو، باواریایی ها نتوانسته اند به توافقی با چلسی دست پیدا کنند و فعلاً خبری از مذاکره نیست و حالا به دنبال جذب آرمل بلا کوچاپ، مدافع ساوتهمپتون می باشند.

اما آینده چالوباه هنوز مشخص نیست. او آماده رفتن به بایرن مونیخ بود، اما حالا ناتینگهام فارست نیز وارد رقابت شده و پیشنهاد 25 میلیون پوندی برای خریدش به آبی های لندن ارائه داده است. چلسی از بایرن حداقل 50 میلیون پوند برای چالوباه می خواست و به احتمال فراوان این پیشنهاد ناتینگهام فارست رد خواهد شد. در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تیم های اروپایی هستیم و باید ببینیم که در این ساعات چه اتفاقی بر سر آینده چالوباه رخ خواهد داد.

4416