مدافع آرسنال در آستانه پیوستن به رقیب لندنی

مدافع آرسنال در آستانه پیوستن به رقیب لندنی

پایگاه خبری فوتبالی- کریستال پالاس با مبلغ 4 میلیون پوند برای راب هولدینگ هافبک آرسنال موافقت کرده است. 

به گزارش فوتبالی ، حالا این مدافع 27 ساله باید تصمیم بگیرد که آیا انتقال دائمی به سلهرست پارک را بپذیرد یا به صورت قرضی یک ساله به سویا بپیوندد. هلدینگ در حال حاضر پس از پیوستن آرسنال به تیم بولتون با 2 میلیون پوند در سال 2016، قدیمی ترین بازیکن کنونی آرسنال است و فصل گذشته یکی از اعضای اصلی تیم تحت هدایت میکل آرتتا بود.

اما او در حال حاضر دقایق کمی در ترکیب توپچی هاب به میدان میرود و آرتتا نمی‌خواهد مانعی برای شروع تازه او با یک باشگاه جدید باشد و در این هفته گمانه زنی ها در مورد آینده او بسیار زیاد شده است. گزارش‌ها در روز پنج شنبه حاکی از آن بود که او برای یک انتقال هیجان‌انگیز به اسپانیا، با سویا و مایورکا از لالیگا، مذاکره کرده است. با این حال، تصمیم امروز هلدینگ می تواند شاهد ماندن او در لندن و پیوستن به کریستال پالاس باشد. 

آلبرت سامبی لوکونگا نیز دیگر بازیکن توپچی هاست که پس از جدایی فلوریان بالوگون، کیران تیرنی و نونو تاوارس در اوایل هفته به صورت قرضی به لوتون می رود. آرتتا درباره جدایی این بازیکنان گفت: "انتظار ندارم که شخص دیگری در این پنجره به تیم ما اضافه شود و ما در حال تلاش برای یافتن بهترین راه حل های ممکن برای برخی از بازیکنانی هستیم که ما را ترک می کنند. این بازیکنان برای تجربه جدید خود خوشحال هستند و باشگاه نیز درآمد خوبی به دست می آورد. ما در ترکیب خود فضایی برای این بازیکنان نداشتیم تا برای تیم ما به میدان بروند و آنها می‌خواستند این شانس را داشته باشند که به پیشرفت حرفه‌ای خود ادامه دهند." 

۱۰۰۹