اعلام درآمد و هزینه پرسپولیس؛ ادعای رئیس هیات مدیره رد شد

اعلام درآمد و هزینه پرسپولیس؛ ادعای رئیس هیات مدیره رد شد

پایگاه خبری فوتبالی – نامه‌ای که امروز منتشر شد صحبت‌های حسین شهریاری درباره پرداخت بدهی‌های قبلی باشگاه را زیر سوال برده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس در تاریخ 7 شهریور ماه در نامه‌ای به سازمان بورس، توضیحاتی درباره میزان دقیق درآمدها و هزینه‌هایش در دو سال اخیر داد.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که حسین شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی ادعاهایی درباره پرداخت بدهی‌های این باشگاه در یک سال گذشته مطرح کرد. 

شهریاری در این برنامه گفته بود باشگاه پرسپولیس در یک سال گذشته حدود 500 میلیارد تومان از بدهی قبل و 250 میلیارد تومان هم از بدهی ارزی خود را پرداخت کرده است.

از آنجایی که پرسپولیس در بازار بورس هم سهام دارد این سازمان از باشگاه خواسته بود توضیحات دقیقی در این باره و نحوه مصرف درآمدهای باشگاه بدهد که این توضیحات در تاریخ 7 شهریور برای سازمان بورس ارسال شد.

اما آنچه در این نامه دیده می‌شود با توضیحات شهریاری تفاوت‌های زیادی دارد. در این نامه مجموع درآمدهای پرسپولیس 808 میلیارد تومان و مجموع هزینه‌های این باشگاه 810 میلیارد تومان بوده است.

اما مساله مهم نحوه مصرف درآمدهاست. در این نامه آمده است که 100 میلیارد تومان از این درآمد صرف پرداخت بدهی‌های سنواتی باشگاه شده است و این عدد با 500 میلیارد تومانی که شهریاری اعلام کرده بود تفاوت زیادی دارد.

حالا باید باشگاه پرسپولیس درباره این تناقض بزرگ که خودش آن را ایجاد و اعلام کرده چه توضیحاتی دارد. 

1359