ادعای رومانو؛ یونایتد و فیورنتینا برای انتقال آمرابات به توافق رسیدند

ادعای رومانو؛ یونایتد و فیورنتینا برای انتقال آمرابات به توافق رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی – پس از توافق فیورنتینا و منچستر یونایتد، سوفیان آمرابات، در آستانه انتقال قرضی به جمع شیاطین سرخ قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، مت هارگریوز، مسئول مذاکراتی یونایتد، به فلورنس رفته تا این معامله را نهایی کند. قوانین فیرپلی مالی به یونایتد اجازه نمی‌دهد که آمرابات را به صورت دائمی جذب کند، گزینه‌ای که مد نظر فیورنتینا قرار داشت اما پس از توافق بر سر این موضوع که یونایتد، بندی اجباری برای دائمی کردن قرارداد در این معامله بگنجاند، دو تیم در نهایت به توافق رسیدند.

به نقل از فابریتزیو رومانو، بازیکن مراکشی به منچستر خواهد رفت تا در تست‌های پزشکی این تیم شرکت کند. گفته می‌شود که یونایتد 7.5 میلیون پوند برای انتقال قرضی او پرداخت خواهد کرد و سپس در تابستان آینده، با پرداخت 17.5 میلیون پوند دیگر، آن را دائمی خواهد کرد.

آمرابات، پس از سرجیو رگیلون که از تاتنهام به جمعی منچستری‌ها پیوسته است، به 5 امین خرید این تیم در تابستان جاری تبدیل خواهد شد. 

منچستر یونایتد حالا برای فروش بازیکنان خود تلاش خواهد کرد و بازیکنانی مانند دونی فن د بیک و اریک بایی در صدر لیست فروش این تیم قرار دارند اما با توجه به زمان کمی که تا پایان فرصت این تیم وجود دارد، باید دید که آیا مشتریان خوبی برای آن‌ها پیدا می‌شوند که در زمان مناسب، مبلغ مناسبی را برای آن‌ها پرداخت کنند.

2102