تن‌هاگ خرید مدافع اسپانیایی را تایید کرد؛ سابقه درگیری لفظی با مگوایر!

تن‌هاگ خرید مدافع اسپانیایی را تایید کرد؛ سابقه درگیری لفظی با مگوایر!

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد انتقال قرضی سرجیو رگیلون مدافع چپ اسپانیایی تاتنهام به تیمش را تایید کرد و این انتقال در ساعات آینده رسمی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه یونایتد هنوز این انتقال را به صورت رسمی اعلام نکرده است اما تن هاگ اعلام کرد که این مدافع در تمرینات تیمش حضور پیدا کرده است. در قرارداد گریلون البته بندی قرار گرفته که اگر آنها از عملکرد رگیلون راضی نبودند، می توانند این بازیکن را در ژانویه به تاتنهام پس بدهند.  مصدومیت لوک شاو باعث شد تا یونایتد خیلی سریع دست به کار شود و مدافع سابق رئال مادرید را به خدمت بگیرد. شیاطین سرخ در ابتدا با کوکوریا و مارکوس آلونسو مذاکراتی انجام داده بودند. 

البته نکته جالب حضور رگیلون در یونایتد مربوط به تقابل او با هری مگوایر خواهد بود چرا که این دو تجربه درگیری لفظی شدید با هم دیگر در رویارویی منچستریونایتد و تاتنهام در آوریل 2021 را داشته اند.

یونایتد در ان بازی با گلهای فرد، کاوانی و گرینوود با نتیجه سه بر یک در مقابل تاتنهام پیروز شد که مگوایر و رگیلون درگیری لفظی شدیدی با هم داشتند. مدافع میانی یونایتد خطاب به مدافع اسپانیایی گفته بود:" هی، سرجیو، دهان آشغالت را ببند!"

4125