رسمی؛ مدافع آرسنال به ناتینگهام فارست پیوست

رسمی؛ مدافع آرسنال به ناتینگهام فارست پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – ناتینگهام جذب نونو تاوارس، مدافع چپ آرسنال را به شکل قرضی، تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، تاوارس فصل گذشته را نیز به طور قرضی در تیم مارسی سپری کرد و علنا اقرار کرد که از وجود نداشتن بندی برای دائمی کردن قرارداد، ناامید شده است. این مدافع 23 ساله پس از بازگشت به آرسنال، بلافاصله برای فروش در دسترس قرار گرفت و تیم‌های مختلفی از سرتاسر اروپا به او علاقه نشان دادند. فارست از اولین علاقه مندان به او بود اما تعلل این تیم در اقدام، به دیگر تیم‌ها اجازه علاقع نشان دادن به تاوارش داد. 

استون ویلا برای جذب احتمالی او با آرسنال ارتباط برقرار کرد، در حالی که وردر برمن و ولفسبورگ، هر دو برای کشاندن او به آلمان، تلاش کردند اما این فارست بود که علاقه خود به او را از سر گرفت و در نهایت موفق شد این قرارداد را دائمی کند.

تاوارس در ابتدا و با قراردادی قرضی، به سیتی گروند خواهد رفت اما بر خلاف دوره حضور او در مارسی، این قرارداد بندی برای دائمی کردن آن در سال آینده دارد.

تاوارس در مصاحبه با سایت باشگاه فارست گفت:" من واقعا از بودن در اینجا خوشحالم. فارست باشگاهی تاریخی است که افتخارات اروپایی دارد و بخشی از آن بودن، برای من بسیار خوشحال کننده است. من از ماندن در لیگ جزیره که بهترین لیگ دنیاست، واقعا خوشحالم و از فارست برای دادن این فرصت به من متشکرم."

2102