اما و اگرهای فسخ آقایی با تراکتور/ توافق یک طرفه بوده یا دو طرفه؟

اما و اگرهای فسخ آقایی با تراکتور/ توافق یک طرفه بوده یا دو طرفه؟

پایگاه خبری فوتبالی - نحوه قطع همکاری تراکتور با سعید آقایی به طور دقیق مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، سرانجام اتفاقی که چند روزی بود شایعه‌اش پیچیده بود، رخ داد و باشگاه تراکتور با انتشار توئیتی اعلام کرد که نام سعید آقایی از لیست بازیکنان این تیم خارج شده و وی می‌تواند با سایر باشگاه‌های لیگ برتری عقد قرارداد نماید.

جدای از علامت سوال‌های زیاد پیرامون چرایی جذب آقایی از ابتدا باوجود اعتراضات بسیار هواداران و جدایی وی هنگامی که تقریبا هواداران حضور وی را قبول کرده بودند، نحوه فسخ قرارداد این مدافع چپ با باشگاه تبریزی بسیار حائز اهمیت است.

در خبر منتشره از سوی رسانه رسمی باشگاه تراکتور به نحوه فسخ قرارداد آقایی اشاره نشده است. به واقع باشگاه تراکتور این قرارداد را یا به صورت دوطرفه و با جلب رضایت بازیکن و یا به صورت یک طرفه در ساعات پایانی نقل و انتقالات فسخ کرده ولی توضیحی در این باره نداده است.

در صورتی که قرارداد آقایی به صورت دو‌طرفه فسخ شده باشد و رضایت بازیکن هم جلب شود، این جدایی هیچ مشکلی برای طرفین ایجاد نخواهد کرد ولی اگر فسخ از طرف باشگاه و بدون دلیل خاصی صورت گرفته باشد، در صورت شکایت آقایی این موضوع می‌تواند علاوه بر جریمه مالی منجر به بسته شدن پنجره تراکتور هم شود؛ مگر اینکه مدافع تبریزی درنهایت تصمیم به طرح دادخواست نکند.

برای این موضوع می‌توان اتفاقات فصل گذشته استقلال را مثال زد. جایی که باشگاه تهرانی نتوانست با جلب رضایت ارسلان مطهری قرارداد وی را فسخ کند و برای جلوگیری از تبعات فسخ یک طرفه این کار را انجام نداد تا کاوه رضایی خرید ابتدای فصل گذشته آبی‌ها سر از تراکتور دربیاورد.

اما پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی نشان می‌دهد که آقایی تا لحظات آخر مایل به فسخ قراردادش نبوده ولی با این حال مشخص نیست در ساعات پایانی آیا رضایت وی جلب شده یا نه؟ همچنین طبق ادعای یک مقام آگاه در باشگاه تراکتور قرارداد آقایی بند فسخ داشته و طبق ادعای این مقام مطلع، این فسخ قرارداد مشکلی برای تراکتور ایجاد نخواهد کرد.

درنهایت باید منتظر ماند تا جزئیات بیشتری در رابطه با این فسخ منتشر شود. آنچه که مشخص است این است که باشگاه تراکتور با تشکر و قدردانی از آقایی در انتهای پیام جدایی وی به دنبال جدایی مسالمت آمیز می‌باشد و سعید آقایی هم تاکنون هیچ واکنشی به اتفاق رخ نداده نداشته است.

1997