دامن زدن مدیربرنامه‌های هالند به احتمال انتقال او به رئال مادرید

دامن زدن مدیربرنامه‌های هالند به احتمال انتقال او به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی – مدیر برنامه‌های هالند به گمانه زنی‌های مجدد درباره احتمال انتقال هالند به رئال مادرید در سال 2024 پاسخ داده است.

به گزارش فوتبالی، این ستاره نروژی، تنها یک فصل کامل را در ورزشگاه اتحاد سپری کرده است، فصلی که از هر نظر فوق‌العاده بوده است. هالند در فصل گذشته 52 گل را در تمام رقابت‌‌ها به ثمر رساند تا به سیتی برای کسب سه گانه‌ای تاریخی با قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا، کمک شایانی کند. مدت‌هاست که صحبت‌های زیادی درباره آینده هالند در جریان بوده است و از سانتیاگو برنابئو به عنوان مقصد نهایی این بازیکن یاد می‌شود زیرا همیشه سیاست کهکشانی رئال در جذب ستاره‌ها به همه ثابت شده است. پیش‌تر این مسئله عنوان شده است که هالند، بند آزادسازی خاصی که مبلغ آن دقیقا مشخص نشده، در قرارداد خود با سیتی دارد که در تابستان سال آینده فعال خواهد شد.

رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه‌های هالند، زمانی که در برنامه الچرینگیتو درباره احتمال تلاش رئال مادرید برای جذب هالند در سال 2024 و با اشاره به " درهای باز " گفت:" درهای باز می‌تواند معانی زیادی داشته باشد. بازیکنان ما می‌توانند این حس را داشته باشند که آینده شان در دستان خودشان است."

قرارداد هالند با منچستر سیتی تا سال 2027 اعتبار دارد اما ممکن است که او تا آن زمان، در بین سیتیزن‌ها باقی نماند و راهی اسپانیا شود. رئال همچنین به شدت به جذب کیلیان امباپه لینک شده است و ممکن است در تابستان آینده شاهد شکل گیری دوباره یک مثلث کهکشانی در خط حمله لوس بلانکوس باشیم.

2102