رسمی؛ باییندیر، سنگربان ترکیه‌ای، به منچستر یونایتد پیوست

رسمی؛ باییندیر، سنگربان ترکیه‌ای، به منچستر یونایتد پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد تکمیل انتقال آلتای باییندیر، دروازه بان تیم فنرباغچه را تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، این درواه بان ترکیه‌ای و 25 ساله، با قراردادی 4 ساله با بندی برای تمدید یکسال بیشترو با مبلغ 4 میلیون پوند، به یونایتد پیوست. او جانشین دین هندرسون، دروازه بان دوم شیاطین سرخ خواهد شد. جدایی هندرسون، پنجشنبه رسمی شد و این دروازه بان 26 ساله با قراردادی دائمی به ارزش 15 میلیون پوند به علاوه 5 میلیون پوند بندهای اضافی، به کریستال پالاس پیوست.

باییندیر در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه گفت:" پیوستن به منچستر یونایتد و تبدیل شدن به اولین بازیکن ترکیه ای تاریخ این باشگاه فوق‌العاده، افتخار بزرگی است. من تشنه موفقیت هستم و همه توانم را برای کمک به این تیم ویژه به کار خواهم گرفت تا به خواسته هایمان برسیم. نمی‌توانم برای شروع کارم با این گروه دروازه بانی با تجربه صبر کنم. ما از همدیگر حمایت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم هرروز به بالاترین استانداردها برسیم تا هر کداممان انتخاب شدیم، بهترین عملکردمان را داشته باشیم."

مدیر فوتبالی یونایتد نیز درباره این انتقال گفت:" آلتای بازیکن بسیار خوبی است که به ترکیب ما اضافه شده است و به گروه قدرتمند و با تجربه دروازه بانی ما، کیفیت بیشتری اضافه می‌کند. او با توجه به عملکرد با ثباتش در بالاترین سطح یک لیگ اروپایی قدرتمند، کیفیت لازم برای حمایت از ما در به دست آوردن خواسته هایمان در تمام رقابت‌ها در این فصل و فصل‌های آتی را دارد."

2102