واکنش مدیر رئال مادرید به تقابل با ناپولی در لیگ قهرمانان

واکنش مدیر رئال مادرید به تقابل با ناپولی در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیو بوتراگوئنو مدیر رئال مادرید می گوید که آن ها قصد دست کم گرفتن رقیب هایشان در لیگ قهرمانان اروپا را ندارند.

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در شهر موناکو برگزار شد و رئال مادرید قهرمان چهارده دوره این مسابقات با ناپولی، یونیون برلین و براگا هم گروه شد. اگرچه روی کاغذ گروه سختی برای لوس بلانکوس به نظر نمی رسد، اما بوتراگوئنو می داند که نباید قهرمان سری آ را دست کم بگیرند.

اسطوره و مدیر رئال مادرید که در مراسم قرعه کشی نیز حضور داشت، به خبرنگاران گفت: "گروه سختی است. می دانیم که حضور در چمپیونز لیگ به چه معناست. هر بازی یک چالش بزرگ است و باید در بالاترین سطح حضور داشته باشیم تا بتوانیم به مرحله بعدی برسیم. ناپولی سال گذشته واقعا عملکردی بی نظیر داشت. آن ها بازیکنان بسیار خطرناکی دارند و حریف سرسختی محسوب می شوند. براگا و یونیون برلین هم، همینطور. ما تاکنون با آن ها بازی نکرده ایم، اما می دانیم که دیدار راحتی در پیش نداریم."

"رئال مادرید همیشه به خوبی با دیگر تیم ها رقابت می کند. ما هم مشکلات خود و مصدومین زیادی داریم، اما همچنین این باشگاه ذهنیت برنده دارد که در هر مقطعی به دادش رسیده."

4416