دیدارهایی که مسی برای اینتر میامی از دست خواهد داد

دیدارهایی که مسی برای اینتر میامی از دست خواهد داد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی به خاطر دعوت شدن لیونل مسی به اردوی تیم ملی آرژانتین در فیفادی، نمی تواند این فوق ستاره را در 2 هفته آینده در ترکیب خود داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، مسی از زمان پیوستنش به اینتر میامی بی نظیر بوده و توانسته در 9 بازی، 11 گل به ثمر برساند. این ستاره سی و شش ساله همچنین توانست تیم دیوید بکام را به قهرمانی لیگز کاپ برساند و حالا آن ها شانس خوبی برای قرار گرفتن در پلی آف MLS دارند. با این حال، اینتر میامی در چند هفته آینده باید بدون فوق ستاره خود سر کند، چون مسی به تیم ملی آرژانتین دعوت شده تا در بازی های مقدماتی جام جهانی 2026 شرکت کند. 

به نقل از سایت گل، در روز 7 سپتامبر، آرژانتین در بوینس آیرس میزبان اکوادور خواهد بود و در روز 10 سپتامبر به مصاف بولیوی خواهد رفت. مسی قرار است در روز دو شنبه به تمرینات قهرمان جام جهانی 2022 اضافه شود و این بدین معناست که بازی بعدی اینتر میامی در روز 4 سپتامبر مقابل لس آنجلس اف سی را از دست خواهد داد. دارنده هفت توپ طلا همچنین نمی تواند در دیدار 10 سپتامبر مقابل اسپورتینگ کی سی بازی کند، اما می تواند برای بازی روز شانزده سپتامبر مقابل آتلانتا یونایتد حاضر باشد.

4416