صحبت‌های الخلیفی راجع به وضعیت امباپه در فصل جدید

صحبت‌های الخلیفی راجع به وضعیت امباپه در فصل جدید

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی مالک متمول قطری پاریسن ژرمن می گوید که آن ها برای هر اتفاقی که ممکن است برای کیلیان امباپه رخ دهد، آماده هستند.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه مثل سال گذشته سر تیتر روزنامه و رسانه های فوتبالی دنیا بود. او در ابتدا اعلام کرد که قصد تمدید قرارداد ندارد و می خواهد پس از اتمام قراردادش در تابستان 2024، به صورت رایگان از این باشگاه جدا شود. پی اس جی نیز با او دشمن شد و نام امباپه را از لیست اردوی پیش فصل و حتی اولین بازی فصل جدید خط زد، اما با گذر زمان، ناصر الخلیفی و کیلیان امباپه مشکلات خود را کمی حل کردند و امباپه ترکیب لوئیز انریکه بازگشت. 

حالا ناصر الخلیفی در مصاحبه ای با RMC Sport گفت: "هنوز بیست و چهار ساعت دیگر تا پایان پنجره نقل و انتقالات زمان باقی مانده. کیلیان بازیکن پاریسن ژرمن است. در چند روز اخیر، مذاکرات خیلی خوبی با او داشته ایم. کیلیان هم بازیکن بی نظیری است و هم انسانی محترم. ما حتی با دیگر اعضای خانواده اش هم حرف زدیم. ما تلاش می کنیم تا اوضاع را بهتر کنیم. اگر بتوانیم او را  نگه داریم که خوب است، اما اگر نتوانستیم، باز هم مشکلی برای پی اس جی پیش نمی آید. نمی خواهم راجع به تمدید قراردادش صحبت کنم."

4416