توافق اولیه چلسی با هافبک برزیلی

توافق اولیه چلسی با هافبک برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که چلسی پیشنهادی رسمی را برای خرید گابریل موسکاردو پدیده کورینتیانس ارائه داده است.

به گزارش فوتبالی، ابی ها تا کنون 350 میلیون پوند برای خریدهای جدید در این تابستان هزینه کرده اند و از زمان حضور تاد بولی در تیمشان بیش از  900 میلیون پوند هزینه نقل و انتقالاتی داشته اند.   چلسی در آستانه خرید کول پالمر، وینگر باشگاه منچسترسیتی با 40 میلیون پوند قرار دارد اما به نظر می رسد که کار چلسی تمام نشده و به دنبال خرید موسکاردو 17 ساله هستند.

رومانو در توییت خود نوشته است:" چلسی پیشنهاد رسمی را برای خرید گابریل موسکاردو جواهر متولد سال 2005 به دست کورینتیانس رسانده است. بحث بین باشگاه ها در جریان است. کورینتیانس 25 میلیون یورو می خواهد تا رکورد فروش خود در نقل و انتقالات را بشکنند. این انتقالی برای آینده خواهد بود."

برونو آندرانده خبرنگار برزیلی نیز گزارش داده است که کورینتیانس خواستار حفظ 10 درصد از مبلغ انتقال موسکاردو در آینده نیز شده است. این بازیکن می تواند به گران ترین فروش تاریخ کورینتیانس تبدیل شود. البته این هافبک قبل از 18 سالگی نمی تواند وارد فوتبال اروپا شود و چلسی باید تا سال 2024 منتظر او بماند.

4125