مسی، نیمار و رونالدو تا جام جهانی 2026 چند ساله می‌شوند؟

مسی، نیمار و رونالدو تا جام جهانی 2026 چند ساله می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از سوالاتی که وجود دارد این است که آیا ستاره هایی مثل کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار جونیور در جام جهانی بعدی یعنی جام جهانی 2026 حضور خواهند داشت یا خیر.

به گزارش فوتبالی، در رقابت های جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی آرژانتین با حضور لیونل مسی عملکرد درخشانی داشت و توانست به قهرمانی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. مسی تنها این جام را در دوران حرفه ای خود به دست نیاورده بود که در جام جهانی 2022 قطر به این طلسم پایان داد و توانست این جام را هم در دوران حرفه ای خود به دست بیاورد.

لیونل مسی گفته بود که ممکن است دیگر در جام جهانی 2026 که قرار است در آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار شود، دیگر حضور نداشته باشد. لیونل مسی در آن زمان 39 سال سن خواهد داشت.

کریستیانو رونالدو که هرگز در دوران حرفه ای خود قهرمانی در رقابت های جام جهانی را تجربه نکرده است، تا رقابت های جام جهانی 2026، 41 ساله خواهد شد. باید دید که رونالدو تا آن زمان از تیم ملی پرتغال خداحافظی خواهد کرد یا این که همچنان می خواهد ادامه بدهد.

از سوی دیگر نیمار جونیور که به الهلال عربستان رفته است و خیلی ها معتقدند که زود این کار را انجام داده است، تا جام جهانی 2026، 34 ساله خواهد شد و همچنان می توان فرصت حضور در جام جهانی را برای او متصور شد.

1471