پیشنهاد 35 میلیون پوندی چلسی برای پدیده منچستر سیتی

پیشنهاد 35 میلیون پوندی چلسی برای پدیده منچستر سیتی

ایگاه خبری فوتبالی – چلسی پیشنهادی 35 میلیون پوندی برای کول پالمر، پدیده منچستر سیتی ارسال کرده است که توسط سیتیزن‌ها رد شده است.

به گزارش فوتبالی، پیشنهاد آبی‌های لندن، در ادامه تلاش‌های مائوریتسیو پوچتینو برای تقویت ترکیب خود، توسط منچستر سیتی رد شد. چلسی تا به اینجای تابستان 10 بازیکن را جذب کرده است که شامل انکونکو و جکسون در خط حمله این تیم می‌شود اما پوچتینو مهاجمان بیشتری می‌خواهد.

پالمر تنها 21 سال دارد و با وجود اینکه تا به حال 41 بازی را برای تیم بزرگسالان سیتی انجام داده است، تنها 13 تای آن‌ها از ابتدا بوده است. او همچنین 6 بار موفق به گلزنی برای این تیم شده است و در گزینه‌های انتخابی برای ترکیب اصلی پشت سر هالند و آلوارز قرار دارد اما به نظر می‌رسد که سیتیزن‌ها علاقه ای به فروش بازیکن جوان خود ندارند. تا به حال در اینجای فصل چندین بازیکن منچستر سیتی شامل ریاض محرز، ایلکای گوندوغان و آیمریک لاپورته، ورزشگاه اتحاد را ترک کرده اند. با این وجود به نظر نمی‌رسد که گواردیولا علاقه ای به از دست دادن بازیکنان بیشتری داشته باشد تا توازن تیمی که فصل گذشته در قله اروپا قرار گرفت برهم بخورد، همانطور که محکم بر سر راه خروج برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی خود ایستاد.

چلسی همچنان فرصت دارد تا تصمیم بگیرد که آیا پیشنهاد دوم و بهتری را برای پالمر ارسال کند یا به سراغ گزینه‌های بعدی خود برود.

2102