اسطوره رئال مادرید در آستانه همکاری دوباره با آقای خاص

اسطوره رئال مادرید در آستانه همکاری دوباره با آقای خاص

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم در تلاش است تا سرخیو راموس، اسطوره رئال مادرید را به پایتخت ایتالیا بیاورد. 

به گزارش فوتبالی، راموس بعد از آن که برای تمدید قرارداد با فلورنتینو پرز به توافق نرسید، مجبور به ترک رئال مادرید در تابستان 2021 شد و به صورت رایگان به پاریسن ژرمن پیوست تا با لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار جونیور هم تیمی شود. در حالی که بسیاری حدس می زدند که پی اس جی با حضور این ستاره ها حداقل بتواند دوباره فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند، اما دوران راموس در پاریس خیلی تلخ و غم انگیز بود و در نهایت بعد از 2 سال، قرارداد او به پایان رسید و حالا بدون تیم است.

راموس پیشنهاداتی از تیم های عربستانی دارد و تاکنون مذاکراتی با گالاتاسرای انجام داده و در صورت پیوستن به این تیم ترکیه ای می تواند دوباره در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، اما حالا رم به یکی از گزینه های او تبدیل شده است.

رسانه های ایتالیایی مدعی هستند که مورینیو اخیراً با سرخیو راموس تماس گرفته تا او را برای پیوستن به این باشگاه راضی کند. این دو نفر در دوران همکاری‌شان در رئال مادرید به مشکل برخوردند، اما حالا به نظر می رسد که مشکلات خودشان را رفع کرده اند و باید دید که راموس برای آینده فوتبالی اش چه تصمیمی می گیرد.

4416